Известие

Collapse
No announcement yet.

По-висок въртящ момент в ниските обороти

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз много се кефя на следното
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB 120 има двигател с работен обем 1368 cc и 4 цилиндъра с по 4 клапана на цилиндър. Това е двигател с принудително пълнене (турбо), тип DOHC (два разпределителни вала над клапаните). Разположен е отпред напречно на автомобила. Разположението на цилиндрите в двигателя е редово. Дължината на хода на буталото е 84.00 мм, а диаметърът на цилиндрите е 72.00 мм. Степента на сгъстяване е 9.80:1. Максималната мощност, която двигателят може да произведе е 88 кВт / 120 к.с. при 5000 об/мин, а максималният въртящ момент - 207 Нм при 1750 об/мин.
    Ето я комбинацията бензин с дизел
    Къде тръгва бензина и до къде ходи?!?!
    Alfa Romeo 147 1,6TS 120CV
    Skype: nmilev64

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      От празен ход до 2500 има 1500 - 1800 обм.......после има харен диапазон от още почти 4к обм, където колата да е "огън"......
      Е какъв е проблема.......тва е тон и триста, двулитровка, маса други коли вървят по същия начин в ниските, просто нямат тоя ряз от 3к обм нататък, и затва се мисли че видите ли до там ТС-а е мноо зле.......пък и какъв е проблема че от 3к нататък идва "огъня"......то и на качествено турбо там му иде силицата и никой не мрънка че до там не е както след......
      Ся знам че не секи иска да си ръчка постоянно колата в 4-5-6к обм, но пък хем до 3 да е пушка, хем да не гори много и да не я мъчим - тва няма как да стане......
      Същото е и при шестака, да не си мисли някой че до 2-3к обм има разлика с ТС....
      +1

      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
      Ako иска колегата въртящ момент в ниските - или турбо бензин, или дизел. Иначе обикновените бензинки (Алфите) до около 3500 са си спънати
      до 3500 не, ама до 2700, което не е болка за умиране...заслужава си да усетиш ритника после..
      156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

      Comment


      • #18
        да колега така е не върви в сток състояние изобщо но след някоя друга екстра пооправя малко работата .. като казвам тва имам в предвид че има ефект и според мен тия неща са задължителни на един умрял т.с. все пак и за икономия и за по приятно каране в градски условия става не чак толкова умрял естествено не и като ЖТД примерно .. ама ти сам казваш няма база за сравнение бензин дизел ..
        alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
        Fiat punto GT in progress ~200hp

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от digitalundgrd
          Аз само ще кажа, че тоя филм сме го гледали 2.0ТС срещу дизели във различни варианти. Миро докато беше 103кв на дино биеше дизели по 200 коня пак на дино графики. Който не вярва или не си спомня има клипове НЕ всичко е коне...Важен и диапазона

          Друго, което е че много от ТС-тата не са в час и не всеки му се дават 1000+ лв за свещи, кабели , бобини, ламбда сонди, дебитомер итн, за да каже че колата е на 100% в кондиция...
          Моята 1.8 след перфектен ремонт върви добре и е в кондиция определено, но след 4000 почва да ме кефи. Но я кара баща ми. 147/120 - същата ракия.
          Докато M-Jeta след 1800 няма удържане с хубава нафта
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #20
            Пичове, исках само малко съвети от хора, които са наясно..... а вие го обърнахте на спор, дизел - бензин.... Аз нямам дизелова кола, а бензинова, не мисля да я сменявам скоро и затова искам ако мога да я подобря малко, и да и се радвам. Благодаря на всички за мненията им, научих много полезни неща.
            Alfa Romeo - 156 - 1999 - 1.8 16V Twin Spark

            Comment

            Working...
            X